Liiketoimintamme palvelevat normaalisti 

Koronavirusepidemia on lyhyessä ajassa oleellisesti muuttanut koko maailmaa, ihmisten arkea ja työelämää. Epidemian kielteiset vaikutukset talouteen ja yritysten ja organisaatioiden toimintaedellytyksiin ovat huomattavia ja välittömiä jo monilla toimialoilla.

ManpowerGroup on priorisoinut henkilöstönsä turvallisuuden, terveyden ja hyvinvoinnin heti kun tietoja koronavirustilanteesta alkoi tulla. Olemme siirtyneet etätyöhön aina kun se on ollut mahdollista ja kiinnittäneet erityistä huomiota toimipisteidemme työturvallisuuteen. Asiakkaillemme ja heidän tiloissaan työskentelevälle henkilöstöllemme olemme informoineet poikkeustilanteen vaikutuksista erikseen.

Teemme työtämme moderneja teknologioita ja digitaalisia alustoja hyödyntäen, jotta pystymme tapaamaan ja palvelemaan asiakkaitamme ja työnhakijoitamme virtuaalisesti. Uskomme pystyvämme löytämään ratkaisut, joiden avulla voimme tarjota luotettavat henkilöstöratkaisut nykyisessäkin markkinatilanteessa. 

Yritysten toimintakyky monilla toimialoilla on juuri nyt erityisen riippuvainen henkilöstön nopeasta saatavuudesta, laadukkaasti toteutetusta rekrytoinnista, mahdollisuuksista hyödyntää joustavaa resursointia sekä sopeuttaa toimintaa markkinoiden aiheuttamiin muutoksiin. Laajan palveluvalikoimamme ansiosta pystymme tukemaan työnantajia monipuolisesti - niin nykyisessä poikkeustilanteessa kuin sitten, kun on taas uuden rakentamisen ja kasvun aika.

Kun tarvitset ratkaisuja, neuvoja tai sparrausta haastavassa tilanteessa,  olemme palveluksessasi. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme soittamalla numeroon 020 1700 100, täyttämällä oleva yhteydenottopyyntö tai laittamalla postia suoraan yhteyshenkilöllesi.

Tässä vinkkimme:

Miten voit auttaa työntekijöitäsi poikkeustilanteessa ja ohjeitamme etäyhteistyöhön.