Remeo on suomalainen kiertotalousyritys, joka toimii ympäristöhuoltoalalla. Kehitämme ja investoimme uusiin kiertotalouden ratkaisuihin, joilla eilisen roskat palautetaan hyötykäyttöön, huomisen raaka-aineiksi. Kiertotalous on merkittävässä roolissa taistelussa ilmastonmuutosta vastaan ja missionamme on Suomen CO2 -päästöjen vähentäminen kierrätysasteen noston avulla. Jätteiden muuntaminen uusiomateriaaliksi on arvoketjun kriittisin ja haastavin vaihe, johon tarjoamme markkinan parhaat ratkaisut. Toimimme valtakunnallisesti ja työllistämme n.500 kiertotalousammattilaista. remeo.fi
HEAD OF ACCOUNTING - haemme sinua konsernin taloustiimiimme Vantaalle.
Vastuullesi kuuluu konsernin yhtiöiden ulkoinen laskenta mm. kuukausikatkot, konsernilaskenta, tilintarkastukset, veroasiat ja viranomaisraportointi. Varsinainen kirjanpito ei ole vastuullasi, mutta yhteistyössä pääkirjanpitäjäämme ja muun organisaatiotamme kanssa vastaat kirjanpidon ja tilipäätöksen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta. Lisäksi varmistat, että prosessimme toimivat laadukkaasti ja tehokkaasti, kehität niitä myös edelleen. Hallitset kirjanpito- ja verolainsäädännön sekä seuraat niissä tapahtuvia muutoksia. Toimit esihenkilönä ulkoisen laskennan tiimille, jossa on viisi alansa vahvaa osaajaa. Tehtävässä raportoit konsernin talousjohtajalle.
Toivomme sinulta
- soveltuvaa koulutusta sekä työkokemusta vastaavista tehtävistä
- laaja-alaista kirjanpidon, konsernitilinpäätöksen, standardien ja raportoinnin osaamista
- kokemusta esihenkilötyöstä sekä valmentavaa ja innostavaa ihmisten johtamisen otetta
- kykyä hahmottaa laajoja kokonaisuuksia sekä systemaattisuutta, tarkkuutta, ratkaisukeskeistä toimintatapaa, itseohjautuvaa työotetta sekä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
- järjestelmäosaamista, etenkin hyviä Excel-taitoja
- hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Tarjoamme sinulle vastuullisen, itsenäisen ja monipuolisen tehtävän kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessämme. Pääset aidosti vaikuttamaan omaan työhösi ja saat mahdollisuuden kehittää myös omaa osaamistasi. Meillä on mutkaton työkulttuuri, ja arvomme näkyvät myös käytännön tasolla. Tukenasi tehtävässä sinulla on ammattitaitoinen ja innostunut organisaatiomme. Saat käyttöösi hyvät henkilöstöedut, joihin kuuluvat mm. laaja terveyshuolto, lounas- ja liikuntaetuus sekä mahdollisuus työsuhdepyörän hankintaan. Meillä työskennellään joustavasti hybridimallin mukaisesti.
Kiinnostuitko? Hae tehtävää 13.12.2023 mennessä sivuiltamme www.experis.fi.
Lisätietoja tehtävästä antavat Experiksen rekrytointikonsultit Pirjo Levänen, [email protected], puh. 0400 238418 ja Terhi Airas, [email protected], puh. 040 7000 204.
Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.