Nordea on Pohjoismaiden suurin pankki. Tarjoamme kattavat pankkipalvelut ja palvelemme digitaalisesti missä ja milloin tahansa. Pyrimme täyttämään kaikki henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaidemme tarpeet. Tarkoituksemme ja arvomme yhdistävät päivittäiset pyrkimyksemme auttaa asiakkaita toteuttamaan unelmansa ja toiveensa sekä sitoutumisemme yhteisen hyvän edistämiseen ja vastuulliseen toimintaan ympäröivissä yhteiskunnissa.
Lue meistä lisää: www.nordea.fi
Lähde PALVELUNEUVOJAKSI Nordealle mukavaan henkilöasiakaspalvelutiimiin Oulun toimipisteeseen - tarjolla ensimmäinen steppi urallesi finanssialan palvelutehtävissä!
"Tässä työssä parasta on mukavat asiakaskohtaamiset ja onnistumiset niissä. Positiivisesti yllätti se, kuinka paljon uusia asioita oppii pankkimaailmasta, jota voi samalla myös pitää haastavana, kun asioita pitää soveltaa asiakaskohtaamisiin. Koen myös työskentelyn Manpowerin kautta joustavaksi ja sujuvaksi."
Miksi Nordealle?
Nordea erottuu muista paikoista työntekijöillään ja yrityskulttuurillaan - ihmiset palvelevat asiakkaita innolla, tekevät yhteistyötä yli organisaatiorajojen, ottavat aidosti vastuuta omasta työstään ja tuovat rohkeasti asioita esiin ja haastavat toisiaan. Kokopäiväinen työ sisältää monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä ja pääset palvelemaan asiakkaita laajasti eri pankkipalveluiden osa-alueilla puhelimitse. Kokonaisuuteen sinut perehdyttää kokeneet Nordean palveluneuvonnan ammattilaiset.
Nordealla pääset kehittymään työssäsi jatkuvasti, sillä palveluneuvojien tietotaitoja syvennetään aiemman osaamisen karttuessa. Nordeassa on myös monia kiinnostavia urapolkumahdollisuuksia. Vuosien aikana useat kymmenet henkilöt saivat kyseisen tehtävän kautta vakituisen työsuhteen Nordealta, joten työssä onnistuminen voi poikia sinulle myös pitkää uraa heillä!
Millainen henkilö työhön sopii?
Etsimme tehtävään henkilöitä, jotka haluavat oppia tarjoamaan mahdollisimman parasta finanssialan asiakaspalvelua nopeatempoisessa työympäristössä. Työ on myynnillistä asiakaspalvelua, joten olisi hienoa, jos sinulta löytyisi jo jotain myynti- tai asiakaspalvelukokemusta entuudestaan.
Tietyt opinnot esim. rahoituksesta, liiketoiminnasta tai asiakaspalvelusta katsotaan eduksi, mutta eivät ole välttämättömiä. Motivaatio, asenne työn tekoon ja hyvä oppimiskyky auttavat sinua kehittymään finanssialan osaajaksi. Tarjoat Nordean asiakkaille ratkaisuja suomen ja englannin kielellä. Myös ruotsinkielisiä osaajia tarvitaan, joten ruotsin kielen osaaminen katsotaan merkittäväksi eduksi.
Työaika ja työsuhde?
Työsuhde alkaa tammi-helmikuussa ja solmitaan aluksi Manpowerin kautta vähintään puolen vuoden ajaksi. Päivittäinen työaika Nordean palveluneuvojana on 7h 40 min arkisin klo 7:45 - 20:15 välillä vaihtuvin vuoroin. Myös sunnuntaivuoroja voi halukkaille tulla, kun työt sujuvat. Tehtävässä noudatetaan rahoitusalan työehtosopimusta kiinteällä kuukausipalkalla.
Hakuohjeet ja rekrytointiprosessi
Rekrytointiprosessista vastaa Manpower ja voit hakea tehtävää Manpowerin sivujen kautta. Hakeminen on helppoa, vain yhteystietosi ja CV:si riittää!
Hakea kannattaa mahdollisimman pian, sillä prosessi on nopea ja paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Tehtävään valituille tullaan tekemään taustatarkistus ja aikaisempi maksuhäiriömerkintä on este työsuhteen alkamiselle.
Lisätietoja tehtävästä:
30.12.2024 ja 31.12.2024 klo 13-14. Emma Montell [email protected] p. 040 775 3231
Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.