Asiakaspäällikkö, Howden Finland Oy

Nähdäksesi alkuperäisen työpaikkailmoituksen Experiksen verkkosivuilla, klikkaa tätä linkkiä.



Howden Finland Oy on Suomen johtava vakuutusmeklari, jonka osaamista ovat yritysten ja kiinteistöjen vakuuttaminen sekä vahinkojen hoito. Asiakkaina on kiinteistö- ja asunto-osakeyhtiöitä sekä yritysasiakkaita eri toimialoilta, kuten tuotannollinen teollisuus, suuret investointihankkeet ja infraprojektit. Meillä on kuusi toimipistettä ja työllistämme yli 100 työntekijää ympäri Suomen. Howden Finland on osa maailman suurinta itsenäistä vakuutusmeklariyhtiötä, Howden Broking Groupia ja Lontoossa 1994 perustetun Howdenin historia ja kulttuuri vaikuttavat olennaisesti tapaamme toimia. Henkilöstö on Howden Groupin suurin omistaja. Lue meistä lisää: https://howdenfinland.fi/

Haemme vakuuttamisen ja asiakassuhteiden ammattilaista ASIAKASPÄÄLLIKÖKSEMME Ouluun palvelemaan kiinteistöalan asiakkaitamme.

Tehtävässäsi vastaat nimetyistä asiakkaista Pohjois-Pohjanmaan, Lapin ja Kainuun alueella ja toimit samalla kiinteistövakuutusten asiantuntijana. Menestyksemme rakentuu vahvojen asiakassuhteiden ja asiakastyytyväisyyden ympärille, joten etsimme henkilöä, joka jakaa intohimomme asiakaspalveluun, myyntiin ja tuloksiin. Tarjolla monipuolinen ja vastuullinen työnkuva vakavaraisessa yhtiössä, jossa pääset kehittymään.

Asiakaspäällikön työnkuvassa mm.:

  • Vastaat nimetyistä asiakkaista Pohjois-Pohjanmaan, Lapin ja Kainuun alueella ja pidät säännöllistä yhteyttä heihin varmistaen vahvan vuorovaikutuksen ja yhteistyön jatkumon.
  • Raportoit tehtävässäsi Länsi- ja Pohjois-Suomen alueen aluepäällikölle.
  • Seuraat ja kehität asiakassuhteiden liikevaihtoa ja asiakastyytyväisyyttä asetettujen tavoitteiden mukaisesti.
  • Kykenet vastaamaan nopeasti asiakaspalvelupyyntöihin, ymmärrät asiakkaiden tarpeet ja Howdenin tuotteiden ominaisuudet.
  • Olet oma-aloitteinen ja ennakoiva, pystyt toimimaan paineen alla ja haluat auttaa asiakkaita ratkaisemaan ongelmia.
  • Haluat tutustua myös asiakkaiden vahinkoasioihin ja ottaa kokonaisvastuun asiakkuudesta.



Odotamme tulevalta asiakaspäälliköltä:

  • Vankkaa kokemusta yritysasiakassuhteiden hoidosta ja kehittämisestä.
  • Aiempaa työkokemusta vakuutusten parissa työskentelystä, mielellään yrityspuolen.
  • Aiempaa työkokemusta tai koulutusta kiinteistö-, rakennus- tai talotekniikan puolelta.
  • Erinomaiset viestintä-, esiintymis- ja vuorovaikutustaidot ovat olennainen osa tehtävää, samoin kuin kyky toimia niin itsenäisesti kuin tiimissä.
  • Korkeakoulututkintoa


Menestyäksesi tehtävässä toivomme sinulta myös vahvaa myyntihenkisyyttä. Löydät olemassa olevista asiakkaistasi uusia myynnin mahdollisuuksia, etkä kavahda ajoittaista uusasiakasmyyntiäkään. Sinulla on myös halu oppia ja kehittyä alalla. Arvostat pitkäjänteistä työskentelytapaa, olet tarkka sekä sinulta löytyy stressinsietokykyä.

Persoonaltasi olet avoin ja sosiaalinen, kannat vastuusi omasta työstäsi niin asiakkaittesi kuin myyntibudjettisi osalta, et kahvahda osin rutiininomaista työtä etkä anna helposti periksi.

Suurimman osan päivästäsi tapaat asiakkaitasi niin livenä ympäri Pohjois-Pohjanmaata, Lappia ja Kainuuta kuin Teamsin kautta. Työ vaatiikin tietynlaista joustavuutta sekä myös matkustuskyvykkyyttä. Mukavat lähikollegasi näkevät sinua myös mielellään paljon Oulun toimistolla, joten olethan halukas työskentelemään toimistolla.

Miksi Howdenille?

Howdenilla olet osa asiantuntijajoukkoa, jossa työkavereita tuetaan yli tiimirajojen. Asiakas on kaiken toimintamme ydin ja uskomme, että pitkät asiakassuhteet perustuvat luottamukseen ihmisten välillä. Kannustamme yritteliäisyyteen, tuemme hyviä ideoita ja panostamme kasvuun. Tarjoamme mielenkiintoisen uramahdollisuuden vakavaraisessa yhtiössä ja työpaikan, jossa pääset kehittymään.
Työpaikkamme on rento ja keskustelukulttuurimme rehellinen ja ystävällinen. Ymmärrämme, että ihminen on kokonaisuus ja tuemme terveellistä työ-vapaa-aika -suhdetta. 
Tarjoamme taustaasi suhteutetun kuukausipalkan sekä kannustavan bonusjärjestelmän. Lisäksi tarjoamme liikunta-, kulttuuri ja hyvinvointiedun, lounasedun sekä mahdollisen sähköpolkupyöräedun, sekä kattavan vakuutuspaketin.

Oletko sinä etsimämme henkilö?

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä ManpowerGroupin / Experiksen kanssa. Hae tehtävään mahdollisimman pian ja liitä mukaan hakemusdokumenttisi (CV ja hakemuskirje) palkkatoiveen kera viimeistään 3.10.2024.

Aloitamme haastattelut hakuajan sisällä ja tehtävä täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Työn aloitus sopimuksen mukaan / mahdollisimman pian.
Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse tietoturvasyistä.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antavat:

Senior Recruitment Consultant Annika Antonen p. 044 281 4001, [email protected] (ei 23-27.9.) ja Talent Acquisition Consultant Miia Sinkko p. 040 193 0347, [email protected].

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.