Kirjanpitäjä

Nähdäksesi alkuperäisen työpaikkailmoituksen Experiksen verkkosivuilla, klikkaa tätä linkkiä.



Taloushallinnon ammattilainen, etsimme juuri sinua!

Asiakkaamme etsii nyt kokenutta ja oma-aloitteista

KIRJANPITÄJÄÄ

vahvistamaan taloushallintoa Eurajoella. Kyseessä on vakituinen työsuhde, jossa pääset hyödyntämään osaamistasi monipuolisissa tehtävissä ja kehittymään edelleen taloushallinnon ammattilaisena.

Tehtävässä vastaat:

  • Kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä
  • Osto- ja myyntireskontrasta
  • Laskutuksesta
  • Palkanlaskennasta ja siihen liittyvistä tehtävistä
  • Raportoinnista ja talousdatan analysoinnista

Tässä tehtävässä menestyt, jos sinulla on:

  • Vahvaa kokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä
  • Palkanlaskennan osaamista
  • Sujuvat raportointi- ja IT-taidot
  • Soveltuva kaupallinen koulutus (esim. tradenomi, merkonomi)
  • Huolellinen ja oma-aloitteinen työote - pienestä kiireestäkin saat energiaa!

Tarjoamme sinulle:

  • Vakinaisen työsuhteen vakaassa organisaatiossa
  • Kokemukseesi ja osaamiseesi perustuvan kilpailukykyisen palkan
  • Monipuolisen ja itsenäisen roolin
  • Mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi taloushallinnon parissa

Kiinnostuitko?
Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Experis Finlandin kanssa. Haastattelut aloitetaan jo hakuaikana, joten jätä hakemuksesi mahdollisimman pian! Hakemuksia ei käsitellä sähköpostitse.
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Sari Pertola-Kupiainen, Senior Recruitment Consultant, +358 50 406 2465 tai [email protected]

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.